Corrections


Greetings From Home: 350 Years of American Jewish Life (Correction)

A July 8 calendar entry for the exhibit Greetings From Home: 350 Years of American Jewish Life, at the Center for Jewish History in New York, listed the hours incorrectly. The exhibit is open Mon. 11 a.m.-7 p.m., Tue.-Thu. 11 a.m.-5 p.m., Fri. 11 a.m.-3 p.m., Sun. 11 a.m.-5 p.m. For more information, visit www.ajhs.org or call 212-294-8301.Read More


Gay Jewish Groups Take Root on College Campuses

An article in the July 1 issue (“Gay Jewish Groups Take Root on College Campuses,” July 1) misspelled the names of Hillel officials Rabbi Mychal Copeland and Seth Seth Brysk.Read More


How To Become a Darling of the Settler Movement

Due to an editor’s error, an article by Ofer Shelah in last week’s Forward Forum (“How To Become a Darling of the Settler Movement,” June 24) included a partial and misleading quote from a television appearance by Shelah in which he discussed his new book on Ariel Sharon…Read More


From ‘Balance’ to Censorship: Bush’s Cynical Plan for NPR

A recent opinion essay in Forward Forum (“From ‘Balance’ to Censorship: Bush’s Cynical Plan for NPR,” May 27) was construed by some readers to imply incorrectly that Camera, the Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America, had called for readers of the Los Angeles Times to cancel their subscriptions…Read More


Arts & Culture article about artist Martin Wilner

In the May 20 issue, an arts and culture article about artist Martin Wilner failed to note that his work is available through Pierogi, a gallery located at 177 N. 9th St., Brooklyn, NY 11211. Images from his recent exhibition, History and Evidence, can be viewed on the gallery’s Web site,Read More


Energy Bill Worries Some Observant Jews

The April 15 article “Energy Bill Worries Some Observant Jews” contained an error about the measure at hand. Under the proposed measure, an amendment to the Energy Policy Act of 2005, clocks would be moved up on the first Sunday of March and back on the last Sunday of November.In the April 8 article “Nazi-Looted Artwork At Issue in NPRRead More


Forward’s coverage of the Settlement Division

The Settlement Division of the World Zionist Organization is funded entirely from Israeli government funds and receives no financial support from Jewish philanthropy. Nothing in the Forward’s coverage of the Settlement Division in the March 18 issue was intended to suggest otherwise…Read More


Jewish Officials Profess Shock Over Report on Zionist Body

An article on whistling in the March 11 issue described Frampol as a “fictional shtetl.” It is in fact an actual historical town.Due to an editing error, the March 18 article “Jewish Officials Profess Shock Over Report on Zionist Body” incorrectly identified Mandell Ganchrow as current director of the Religious Zionists of America….Read More


Israeli Designer Goes Her Own Way

The February 25 article “Israeli Designer Goes Her Own Way” stated that some of fashion designer Roni Rabl’s source material comes from a factory in Gaza…Read More


Synagogues Joining Efforts for Community Organizing

Due to an editing error, the February 4 article “Synagogues Joining Efforts for Community Organizing” failed to mention the previous employment of the author, Sara Marcus, by one of the organizations featured in the story.Read More


Would you like to receive updates about new stories?






















We will not share your e-mail address or other personal information.

Already subscribed? Manage your subscription.