Corrections


Harry’s Biggest Crime? His Nazi Joke Wasn’t Funny

In the January 21 article “Harry’s Biggest Crime? His Nazi Joke Wasn’t Funny,” writer Ros Taylor was misidentified. She is a journalist with the Guardian newspaper…Read More


What Is It About the Lower East Side?

Due to an editing error, the owner of auction house Kestenbaum and Company was misidentified in a photo caption in the December 17 issue. He is Daniel Kestenbaum.The December 10 article “What Is It About the Lower East Side?” cited classic American success stories such as Andrew Carnegie and Bill Gates and inadvertently added Alger Hiss.Read More


Donors Mobilize Resources To Ease Sudan’s Humanitarian Crisis

In the November 12 story “Donors Mobilize Resources To Ease Sudan’s Humanitarian Crisis,” the rabbi at Judea Reform Congregation was identified incorrectly…Read More


U.N. Committee Passes Resolution (Correction)

In the November 26 article “U.N. Committee Passes Resolution,” Amy Goodstein’s position was misstated. She is currently director of United Nations affairs for B’nai Brith International.The November 12 editorial “How the Jews Vote” incorrectly identified the Federalist candidate for U.S. president in 1800.Read More


Justice Ruth Bader Ginsburg Forward 50 (Correction)

The Forward 50 entry in the November 12 issue on Justice Ruth Bader Ginsburg mentioned that she contributed to a recently published collection of essays, but misidentified the book. The correct title is “I Am Jewish: Personal Reflections Inspired by the Last Words of Daniel Pearl” (JewishRead More


Groups Worried by GOP’s Domestic Agenda (Correction)

I n the November 12 article “Teenagers Give the Gift of Charity,” the man in the accompanying photograph was identified incorrectly.Read More


After 25 Years, Soviet Emigrés Still Strangers

The October 15 article “After 25 Years, Soviet Emigrés Still Strangers” incorrectly stated Laura Breitberg’s position. She is the resettlement coordinator for Jewish Family and Children Services of Greater Kansas City…Read More


A City’s Renewal Fails To Dim Lure of Suburbs

In the October 1 story “A City’s Renewal Fails To Dim Lure of Suburbs,” the name of the rabbi emeritus at Beth Shalom was noted incorrectly…Read More


Ladino and Yiddish - Those Tools of Modernity (corrections)

The September 17 book review “Ladino and Yiddish — Those Tools of Modernity” incorrectly listed the price of Sarah Abrevaya Stein’s book, “Making Jews Modern: The Yiddish and Ladino Press in the Russian and Ottoman Empire.” The book, from Indiana University Press, costs $35.Read More


New Editor Appointed at Jerusalem Post (correction)

In “New Editor Appointed at Jerusalem Post” (September 10), the newly appointed editor’s name was misspelled. It is David Horovitz. In addition, Bret Stephens’s previous job at the Wall Street Journal was misidentified; he was previously an editorial writer, and will now be on the paper’s editorial board.Read More


Would you like to receive updates about new stories?






















We will not share your e-mail address or other personal information.

Already subscribed? Manage your subscription.