Hyman Batalion by the Forward

ווידעאָ: ווי אַזוי דער ייִדישער הומאָר איז אַנדערש

WATCH: How Jewish humor is different

חיים באַטאַליאָן, אַ מאָנטרעאָלער ייִד, איז אַ גרויסער אָנהענגער פֿון ייִדישע וויצן און האָט אַ סך באַטראַכט די פֿראַגע, מיט וואָס שיידט זיך אונטער דער ייִדישער הומאָר פֿון דער אַלגעמיינער קאַנאַדער הומאָר?

ווי ער דערקלערט אין דעם ווידעאָ — אַן אויסצוג פֿון אַן אינטערוויו וואָס דער „ייִדישער ביכער־צענטער“ האָט געמאַכט מיט אים, זענען דאָ צוויי כאַראַקטעריסטישע שטריכטן פֿון אַ ייִדישן וויץ; ערשטנס — איראָניע, און צווייטנס — אַ וועלטבאַנעם וואָס זעט דעם אַרום מער ווייניקער ווי עס איז טאַקע, נאָר מיט אַ קליינעם „דריי“.

די אָנהענגער פֿון דער אָנלײַן קאָמעדיע־סעריע, „ייִדלײַף־קריזיס“, וועלן אפֿשר דערקענען באַטאַליאָנס נאָמען. זײַן זון, לייזער, איז איינער פֿון אירע שאַפֿער און הויפּטאַקטיאָרן. זײַן טאָכטער דזשודי באַטאַליאָן, וואָס איז אויך אַ קאָמיקערין, האָט לעצטנס אַרויסגעלאָזט אַ בוך וועגן ייִדישע פּאַרטיזאַנערקעס, וואָס איז געוואָרן אַ בעסטסעלער.

אינעם אינטערוויו דערציילט חיים אַ פּאָר באַליבטע וויצן. צווישן זיי איז כּדאַי צו הערן דעם וויץ וועגן אַ זקן, וואָס וויל קויפֿן אַן אומדערוואַרטע זאַך.

ווידעאָ: ווי אַזוי דער ייִדישער הומאָר איז אַנדערש

Your Comments

The Forward welcomes reader comments in order to promote thoughtful discussion on issues of importance to the Jewish community. All readers can browse the comments, and all Forward subscribers can add to the conversation. In the interest of maintaining a civil forum, The Forward requires that all commenters be appropriately respectful toward our writers, other commenters and the subjects of the articles. Vigorous debate and reasoned critique are welcome; name-calling and personal invective are not and will be deleted. Egregious commenters or repeat offenders will be banned from commenting. While we generally do not seek to edit or actively moderate comments, our spam filter prevents most links and certain key words from being posted and the Forward reserves the right to remove comments for any reason.

Recommend this article

ווידעאָ: ווי אַזוי דער ייִדישער הומאָר איז אַנדערש

Thank you!

This article has been sent!

Close